• Arkadin Anytime
    • Konferansımda gizliliği sağlayıp daha fazla insanın katılmasını nasıl önleyebilirim?

      Moderatör sesli konferansı "Kilitleyebilir". Bu, başka insanların katılamayacağı anlamına gelir. Konferansın kilitlenmesiyle ilgili ayrıntıların tamamına ArkadinAnytime Kullanıcı Kılavuzu'ndan ulaşılabilir.

    • Kendim hariç herkesi sessize alabilir miyim?

      Evet, ancak yalnızca moderatör sizseniz. Tüm katılımcı hatlarının sessize alınmasıyla ilgili ayrıntıların tamamına ArkadinAnytime Kullanıcı Kılavuzu'ndan ulaşılabilir.

    • Neden telefonumun sessize alma özelliği yerine Arkadin'in sessize alma özelliğini kullanmalıyım?

      Arkadin'in sessize alma özelliğini kullanarak hattınızdan gelen tüm arka plan gürültüsü, statik veya olası "bekleme müziğinin" engellendiğinden emin olursunuz. Telefonunuzun sessize alma özelliği statik veya bekleme müziğini engellemeyebilir.

    • Konferansımla ilgili sorun yaşadığımda nasıl yardım alırım?

      Konferansınızdaysanız (*0)'a basarak müşteri hizmeti operatörüyle konuşabilirsiniz. Konferansınızda değilseniz, iletişim modülündeki Sohbet aracılığıyla Arkadin'in Müşteri Hizmeti ekibiyle iletişime geçebilirsiniz.

    • Müşteri hizmeti hangi konularda bana yardımcı olabilir?

      Müşteri hizmeti;

      • Konferansa telefonla arayarak katılırken yaşayabileceğiniz sorunlarda yardımcı olabilir
      • Konferansa sizin için başkalarını dahil edebilir
      • Size konferansınızın durumunu (kilitli, kilitsiz, sessize alınmış, sesi açık vb.) söyleyebilir
      • Karşılaşabileceğiniz ses kalitesi sorunlarında yardımcı olabilir
      • Aramanın kaydedilmesine yardımcı olabilir
    • Konferans bilgilerimi iş arkadaşımın şahsi kullanımı için paylaşabilir miyim?

      Birkaç sebepten dolayı hesap paylaşımını önermiyoruz. Hizmetinizi kullanmadığınız sırada yanlış bir şekilde ücretlendirilebilirsiniz. Ayrıca, aynı hesap bilgilerini kullanan birden fazla ana bilgisayar aynı anda farklı aramalar planlayarak karışıklık ve zaman kaybına yol açabilir. Konferans hizmetlerine ihtiyaç duyan başka iş arkadaşlarınız varsa, kendi hesaplarını edinmelerini tavsiye ederiz. Ek kullanıcıların ayarlanması için fazladan ücret ödemezsiniz.

    • Sesli konferans olanaklarını yurt dışından kullanabilir miyim?

      Evet, ücretli erişim numaranızı arayabilir veya yurt dışındayken arayabileceğiniz uluslararası ücretsiz erişim numaralarını ya da coğrafi numaraları içeren listemizden faydalanabilirsiniz.

    • Sesli konferans nedir?

      Telefon konferansı veya telekonferans olarak da bilinen sesli konferans, coğrafi konumu ne olursa olsun birden fazla insanın tek bir telefon çağrısıyla birbirleriyle konuşmasına olanak tanır.

    • Sesli konferans olanaklarını cep telefonumdan kullanabilir miyim?

      Evet, normalde yaptığınız gibi tuşlayarak arayabilirsiniz.

    • Pin kodunu unutan veya tuşlu telefonu olmayan kullanıcılar ne yapmalı?

      PIN kodunu unutan veya istendiğinde kodunu giremeyen kullanıcılar, otomatik olarak bir müşteri hizmetleri operatörüne bağlanır ve doğrulama aşamasının ardından doğru konferansa yerleştirilir.

    • Sesli konferans hizmetlerini kim sağlıyor?

      Sesli konferans hizmetleriniz; köklü, güvenilir ve dünya çapında bir sesli konferans ve web konferansı sağlayıcısı olan Arkadin tarafından sağlanır.

    • Sesli konferans hizmetlerini nasıl kullanacağımdan hâlâ emin değilim. Nereden daha fazla eğitim alabilirim?

      Arkadin Hesap Yöneticiniz veya Arkadin Müşteri Hizmetleri ekibi, size memnuniyetle ek eğitim sağlayacaktır. Sohbet yoluyla bize ulaşın.

    • Nasıl sesli konferans düzenlerim?

      Sesli konferans gerçekleştirmek için, telefonu alıp size sağlanan telefon numarası ve PIN kodunu tuşlamanız yeterlidir. Bu aramayı dünyanın her yerinden, dilediğiniz zaman, herhangi bir telefon, mobil veya sesli konferans biriminden yapabilirsiniz. Arkadin'in konferans hizmetleri, yılın 365 gününde ve günün 24 saatinde kullanılabilir.

    • Konferans çağrılarım için önceden yer ayırmalı mıyım?

      Hayır, ArkadinAnytime ile asla konferans çağrılarınız için önceden yer ayırmanız gerekmez. Hesabınız oluşturulduktan sonra katılımcılarınızı toplantıya davet edip erişim numaranızı, katılımcı PIN kodunu ve çağrınızın gün ve saatini sağlamanız yeterlidir.

    • Sesli konferansa arama yaparak nasıl bağlanırım?

      Ücretli veya ücretsiz erişim numaranızı arayarak moderatör ya da katılımcı PIN kodunuzu girmeniz yeterlidir.

    • Moderatörle normal bir kullanıcının arasındaki fark nedir?

      Moderatör olmakla (moderatör PIN'iyle oturum açmak) normal bir katılımcı olmak (katılımcı PIN'i) arasındaki temel fark, konferans sırasında erişebileceğiniz farklı işlevlerdir (ayrıntılar aşağıdadır).

    • Moderatörler ne yapabilir?

      Moderatörler;

      • Çağrıya tam katılım sağlayabilir
      • Kendi hatlarını Sessize alabilir/Sesini açabilir
      • Müşteri hizmetinden biriyle konuşabilir
      • Diğer herkesin hattını Sessize alabilir/Sesini açabilir
      • Konferansı Kilitleyebilir/Kilidini açabilir
      • Konferansın durumunu denetleyebilir
      • Çağrıyı kaydedilmek üzere ayarlayabilir
      • Son arayanı ayırabilir

      Hizmet özellikleriyle ilgili daha fazla ayrıntıya, aldığınız karşılama paketindeki erişim kartından ve ArkadinAnytime Kullanıcı Kılavuzu'ndan ulaşabilirsiniz.

    • Normal katılımcılar ne yapabilir?

      Normal katılımcılar;

      • Çağrıya tam katılım sağlayabilir
      • Kendi hatlarını Sessize alabilir/Sesini açabilir
      • Müşteri hizmetinden biriyle konuşabilir

      Hizmet özellikleriyle ilgili daha fazla ayrıntıya ArkadinAnytime Kullanıcı Kılavuzu'ndan ulaşılabilir.

    • Konferans çağrımı kaydedebilir miyim?

      Evet, kaydedebilirsiniz. Ancak bunun için, başka bir kişinin konferansa katılmasıyla eş değerde olan ufak bir ücret tahsil edilir. Yalnızca moderatör (moderatör PIN'iyle katılan kişi) çağrı kaydedebilir. Müşteri hizmeti yardımı için çağrınız sırasında *0'ı da tuşlayabilirsiniz. Konferans kaydedilmesi ve konferans kaydının oynatılmasıyla ilgili ayrıntıların tamamına ArkadinAnytime Kullanıcı Kılavuzu'nda ulaşılabilir.

    • Konferans sistemi, kayıtları ne kadar süreyle saklar?

      Sistem, konferansınız için yapılmış son 15 kaydı 30 gün boyunca saklar. 16. kayıt yapıldığında, önceki kayıtların en eskisi silinir.